Een bedrijf van 146 jaar oud een nieuwe identiteit geven is geen sinecure. A41 en zijn partners slaagden erin om personeel, directie, raad van bestuur en aandeelhouders mee te nemen op de weg naar meerwaarde.

Matthias D’hondtCEO Molenbergnatiewww.molenbergnatie.be

A41 combineert strategie en creativiteit in één strakke methodologie op maat van elk project. Deze eenvoudige leidraad geeft zelfs de meest complexe bedrijfsmodellen een gezicht en helpt ze in de markt te zetten!

Karl WillemenCEO van Resus en Sercalwww.resus.be

Roderick coached our startup Yools when it was one year old. He helped us redefine our brand strategy, asking the right questions and quickly arriving at practical recommendations. With plenty of marketing experience, Roderick knows what he’s talking about!

Alexander VuylstekeCo-founder of Yools, a webdesign service in the cloudwww.yools.be

Roderick helped us improving our company identity, branding, and website.
I was very happy that Roderick even found a new slogan for us.
He is creative and provides very valuable input.

Louis CornetFounder at Movifywww.movify.be

With his wide expertise and infinite enthusiasm, Roderick managed to bring together all loose ends of existing ideas, visions and opinions into a future proofed solid communication and profiling concept. Nice work!

Filip LagiewkaLandschapsarchitect, Ruimtelijk Planner & Bestuurderwww.omgeving.be

Roderick is the one you need when you want to move forward with your start-up or company.
He is a magnificent strategic thinker with a brilliant conceptual mind.
When hiring him, he will definitely help you to “think big” and “get the job done”, together with you.
If necessary, he looks for the right person to join your project.
A41: Not cheap, worth the money!

Kristof De MeySports technology / business developer (Ghent University) (PhD)http://www.victoris.ugent.be/

Wat Roderick goed kan, is van een enorme berg een eenvoudige weg maken.

Eric LadangOprichter en CEO van Aqualisyswww.aqualisys.be

A41 wees ons de weg in een sector die de onze niet is. De manier waarop ze ons project aanpakten, was voor ons een verademing en een geruststelling. Hun motto is ook het onze: ‘een beperkt budget leidt vaak tot betere in plaats van mindere resultaten.

Peter BreeschManaging Director van KONcKWENThttp://www.konckwent.be

A41 zorgde voor het klankbord om bevestiging te brengen van wat we eigenlijk al wisten en ook toepasten: de enige weg vooruit is verder specialiseren en een specifieke focus aanhouden.

Diezelfde feedback kwam trouwens ook steeds opnieuw van bij de klanten van Exin MC, bij wie ons “model” reeds jaren zijn deugdelijkheid had bewezen.

A41 hielp mee de boodschappen verder te filteren, werkte mee aan de realisatie van het web-platform, bepaalde mee de keuze van de partners voor de uitwerking van de communicatie en voor de intellectuele bescherming van het gedachtengoed.

Zodoende zijn wij ons als het ware “vanzelf” opnieuw rustig gaan focussen op onze snelgroeiende business als management consultants in het verbeteren van de operationele resultaten van onze tevreden klanten.

Stephan MichielsenCEO Exin Management Consultantshttp://exinmc.eu/

12 maanden na onze eerste ontmoeting: een nieuwe positionering en slogan, een vaste huisstijl met nieuwe grafische benadering, een nieuw interieur-concept, een standaard menu, vaste materiaallijsten, 2 nieuwe websites, aanzet voor de nieuwe verpakkingen, de voorbereidingen voor een nieuwe operational manual, de opstart op weg naar betere controlesystemen en bestelplatformen, etc…

Daarnaast is A41 actief betrokken bij het zoeken en begeleiden van master franchise kandidaten in nieuwe landen en bij het ondersteunen van de opstart van hun eerste zaak: hoe zich inleven in het concept, wat zeggen de contracten, wat met het interieur, de inrichting, de logistiek,…

Er is hard gewerkt door het hele team van BelFrit, door A41 en de hele groep van aangebrachte partner-leveranciers.

En de groei, die volgde, maar niet vanzelf natuurlijk!

Patrick HolemansCo-founder en Managing Director BelFrit Franchise Corporation

A41 en de door haar aangebrachte communicatie-partners, waaronder als belangrijkste CATagency en Com’advies, ontwikkelden, in nauw overleg met de eigenaars en directie van Impextraco, een nieuwe positionering met een concrete uitkomst: een nieuwe, internationale communicatiecampagne voor de komende jaren die voortbouwt op de intrinsieke en expliciete waarde van dit mooie, succesvolle familiebedrijf en dat daarmee teruggaat naar de essentie van haar bestaan.

Belangrijkste en centrale drager van deze evolutie, ipv een revolutie, werd een volledig nieuw web-platform dat alle doelgroepen van Impextraco informeert, inspireert en bedient en zo voor jaren zal functioneren als de draaischijf voor de communicatie met al haar “stake-holders.

Yves Van den AvenneCEO Impextraco

A41 zorgde voor het antwoord op alle communicatievragen voor onze start-up en stelde een sterk team van specialisten samen om strategisch en creatief de juiste insteek te vinden voor onze kennis en ideeën.

Van de bureau-competitie, tot de keuze van de juiste partner-leveranciers, het faciliteren van de strategische werkvergaderingen op weg naar een juiste positionering, het begeleiden van het traject naar de juiste huisstijl en marketinginstrumenten, het opzet van de eerste info-sessies naar de markt, story boards voor presentaties, samen nieuwe verkoopkanalen ontwikkelen,…

Een intense samenwerking volgens een rigide stappenplan, met bij elke stap weer de kans om de samenwerking te stoppen, te pauzeren of te verlengen volgens duidelijke afspraken en budgetten.

We hopen met A41 nog een aantal deelaspecten van onze business te kunnen blijven ontwikkelen wanneer nodig.

Hans Van BuynderCEO SpartaNova