Logo JJDB

JJ International

Een ervaren global business developer met tonnen ervaring en een berg aan succesverhalen “turns independent”.
Na talrijke samenwerkingen tussen A41 en Jan-Jeroen Debeucker op eerder dossiers en/of bedrijven waar hij werkzaam was, was het nu tijd om onze schouders te zetten onder zijn project.

Hoe zet je zo’n pakket aan diensten in de markt?
Wat is precies zijn product?
Zijn meerwaarde?
Wie willen we bereiken?
Hoe verbeeld je zijn diensten? Logo? Huisstijl?

De sleutel werd gevonden in een frisse, verrassende huisstijl die perfect als ijsbreker kan dienen, die aansluit bij de hoofdboodschappen, doelgroepen en de essentie van het bedrijf.
De succesverhalen en referenties kregen een belangrijke plaats in de info-architectuur en wire-frames van de latere website.

En of het gewerkt heeft! De lancering van dit nieuwe project, de nieuwe website en  ontwikkelde verkoopinstrumenten, hielpen onmiddellijk om nieuwe contacten en vooral een belangrijke nieuwe opdracht binnen te halen.
Mission accomplished en een mooie toekomst voor de boeg.