smartseats-logo

SmartSeats

Smart Seats is een zeer ambitieuze start-up die de snelweg heeft gevonden naar de US!
Als eerste wereldwijde oplossing om de bezettingsgraad te optimaliseren voor uitverkochte sport- en muziekevenementen. Want ondanks uitverkocht blijven er vaak veel plaatsen open en dat is jammer voor de thuisblijvers, voor de organisator en voor de atleten/artiesten.

Smart Seats boort hiermee een interessante niche aan en met succes.
Verschillende organisaties (bvb. iMinds en ITW), grote en kleine investeerders zijn mee op de kar gesprongen en hebben voor een belangrijke stroom aan middelen en ondersteuning gezorgd.

Seed round SamrtSeats

(Lees hier meer over hun eerste kapitaalronde, klik op de afbeelding voor meer info!)

Naar een idee van Jean-Sebastien Gosuin en met sterke co-founders Manu Jans en Dominique Snyers heeft dit project alle kans van slagen.
De app, de desktop-oplossing, de smart-queue,… worden nu in BETA getest en wachten op hun officiële release van de 1.0!

A41 functioneerde in de prille begindagen een paar dagen als klankbord voor de marketing en communicatie: een visueel en tekstueel concurrentie-onderzoek (via één van A41’s vaste instrumenten), de positionering, branding-brainstormings, de huisstijl 1.0,… , leverden snel de nodige antwoorden om de MVP op te starten en om snel met de customer validation te kunnen starten.

Hou ze in de gaten, ik wens ze ongelooflijk veel succes, they are living the dream!
WEBSITE