uitgelichtBeeld[3]

Stroomchecker.be

Stroomchecker.be lanceerde met stille trom in augustus 2013. Deze energievergelijker speelt daarmee in op de trends om als klant zelf controle trachten te krijgen op het verkoopproces, de moeilijke pakketten, de vele verkoopargumenten van de grote aanbieders in de markt, in dit geval de energiemarkt, en om daarbij zelf zoveel mogelijk neutrale informatie te verzamelen voor ze een aankoopbeslissing nemen.

De consument kan een eenvoudige vergelijking maken rond zijn energiekosten in een gebruiksvriendelijke vergelijker en vindt in biedt ten opzichte van de collega-concurrenten extra elementen om tot een gewogen beslissing te komen op maat van het gezin of de KMO.

Beeld-voor-gif.2[2]

A41 was er vroeg bij
A41 was er bij vanaf de embryonale fase van deze start-up om oprichter Dimitri O te adviseren waar nodig, als klankbord voor een ambitieuze jonge ondernemer.

Na de concurrentie-analyse en screening van de markt, zochten we naar de juiste naam, slogan, elevator pitch en de juiste beschrijving van de diensten. De juiste huisstijl, kleur, logo en web design vormden de start voor het titanenwerk van de platformbouwers uit het buitenland.
Een stevig 2-talig platform dat zo’n complexe materie als de tarieven in de energiemarkt helder voedt aan de kritische consument, iets om terecht trots op te zijn.

De toekomst
Een ambitieuze challenger die na de eerste testmaanden snel de grote trom zal opzoeken om de positieve concurrentie aan te gaan met de gerespecteerde collega’s van mijnenergie.be en aanbieders.be.

If we were you zat mee aan tafel als grafische partner en web design, a job well done!